Všeobecné smluvní podmínky


Poskytovatel:

Poskytovatelem se rozumí Náš úklid s.r.o., Generála Svobody 243/19, 370 01 České Budějovice, IČ: 06268633, DIČ: CZ06268633

Společnost je zapsána v Obchodním rejstříku vedeném KS v Českých Budějovicích, oddíl C, vložka 26477

Poskytovatel je podnikatelem, který zajišťuje pro Zákazníka poskytování úklidových a jiných služeb, a to prostřednictvím svých jednotlivých Uklízeček.

Zákazník:

Zákazníkem se rozumí fyzická či právnická osoba, zpravidla společenství vlastníků jednotek nebo bytové družstvo, která má zájem o zajištění poskytování úklidových služeb prostřednictvím Uklízečky ve sjednaném rozsahu.

Uklízečka:

Uklízečkou se rozumí fyzická osoba, která jakožto smluvní partner zajišťuje pro poskytovatele nasmlouvané služby.

Smlouva o zajištění úklidových služeb:

Smlouvou o poskytování úklidových služeb se rozumí smlouva, uzavřená mezi Zákazníkem a Poskytovatelem, jejímž předmětem je závazek poskytnout Zákazníkovi úklidové služby ve sjednaném rozsahu za dohodnutou cenu programu dle těchto Podmínek.

Program:

Programem se rozumí jednotlivý program úklidových služeb. Poskytovatel zajišťuje poskytování jednotlivých programů specifikovaných v těchto Podmínkách níže, které se odlišují rozsahem poskytovaných služeb a jejich cenou.

Prostor poskytování služeb:

Jedná se o následující prostory: chodby, schodiště, výtah, hlavní vchod domu, mezipatra. Za Prostor poskytování služeb se nepovažují zejména sklepy, kočárkárny, prádelny, sušárny, půdy a jiné podobné prostory.

Způsob komunikace stran

Smluvní strany se zavazují komunikovat prostřednictvím svých zástupců anebo kontaktních osob uvedených ve smlouvě o zajištění úklidových služeb. Kontaktní osoba Poskytovatele pro konkrétní oblast spravující konkrétní zákazníky a kontaktní údaje, na nichž je k dispozici, je uvedena na webových stránkách Poskytovatele.

Smlouva o zajištění úklidových služeb

Obsahem Smlouvy o zajištění úklidových služeb je zejména specifikace Programu, o jehož zajištění má Zákazník zájem, cena takového Programu a doba, na kterou budou služby poskytovány.

Smlouva o zajištění úklidových služeb je uzavírána na dobu neurčitou.

Výpovědní lhůta – výpovědní lhůta činí 2 měsíce a začíná běžet od prvního dne, následujícího po doručení písemné výpovědi.

Platnost Smlouvy o zajištění úklidových služeb zaniká podáním písemné výpovědi a v dalších případech stanovených těmito Podmínkami nebo zákonem.

Specifikace jednotlivých programů

Program č.1 (celý dům) - zahrnuje úklid společných prostor ve sjednaném rozsahu v rámci celého domu.

Program č.2 (domácnost) - zahrnuje úklid patra + přízemí společných prostor ve sjednaném rozsahu.

Služba mytí oken – zahrnuje mytí a leštění oken ve sjednaném prostoru.

Služba úklid sněhu – zahrnuje úklid sněhu ve sjednaném prostoru. Za den, kdy sněží, se považuje kalendářní den, ve kterém nová sněhová pokrývka dosáhla alespoň 1 cm.

Zajištěný úklid je prováděn v místě poskytování služeb uvedeném ve Smlouvě o zajištění úklidových služeb. Úklidové služby jsou zajištěny pouze v případech, kdy v domě neprobíhá žádná rekonstrukce, opravy, ani jakékoliv činnosti které zvyšují obvyklé znečištění Prostor poskytování služeb. Zajištění úklidu v případech specifikovaných v předešlé větě lze písemně dohodnout v samostatné smlouvě na základě požadavku Zákazníka. Nebude-li objednáno zajištění zvláštního úklidu po rekonstrukci, opravách či jakékoliv činnosti / dále jako neobvyklá činnost/, které zvyšují obvyklé znečištění uklízených Prostor poskytování služeb, zavazuje se Zákazník po těchto neobvyklých činnostech provést úklid na své náklady a nejpozději před obvyklou dobou zajištění poskytování služeb ze strany poskytovatele. Přesný rozsahu úklidu je uveden ve Smlouvě o zajištění úklidových služeb.

Cena jednotlivých Programů

Cena vybraného Programu je uvedena ve Smlouvě o zajištění úklidových služeb.

Poskytovatel může cenu jednostranně upravit max. o 10 % ročně, a to z důvodu inflace, nákladů na práci, energie, úklidové prostředky, změny právních předpisů.

Poskytovatel se zavazuje o této změně informovat Zákazníka. Pokud Zákazník do 30 dnů od oznámení navýšení ceny neodstoupí od Smlouvy o zajištění úklidových služeb, sjednávají účastníci, že souhlasí s takto zvýšenou cenou.

Splatnost ceny je specifikována ve Smlouvě o zajištění úklidových služeb. Cena je splatná vždy do 29. dne příslušného měsíce, ve kterém má být zajištěno provedení úklidu ze strany Poskytovatele na účet uvedený ve smlouvě.

V případě prodlení Zákazníka s úhradou ceny za vybraný Program (tj. odměny za provedený úklid), se Zákazník zavazuje zaplatit Poskytovateli smluvní pokutu ve výši 0,05% z dlužné částky za každý byť jen započatý den prodlení.

Uzavření Smlouvy o poskytování úklidových služeb

Uzavření smlouvy o poskytování úklidových služeb je stvrzeno tak, že Zákazník umožní Poskytovateli (dále jen Uklízečka) přístup do Prostor poskytování služeb, zejména předáním klíčů anebo vstupních kódů ke vstupním dveřím do domu a dále předáním klíčů od úklidové místnosti, příp. místnosti, v níž bude mít Uklízečka přístup k vodě a možnost uložení úklidových prostředků pro výkon své činnosti.

Uzavřením Smlouvy o poskytování úklidových služeb se Uklízečka zavazuje poskytovat Zákazníkovi úklidové služby v rozsahu a za podmínek stanovených ve Smlouvě o zajištění úklidových služeb.

Ostatní podmínky Smlouvy o poskytování úklidu

Nad rámec ujednání uvedených v těchto Podmínkách shora a ve Smlouvě o zajištění úklidových služeb se sjednávají tyto podmínky poskytování úklidových služeb Poskytovatelem Zákazníkovi:

  • Zákazník má právo na řádné a včasné provedení úklidu ve smluveném rozsahu.
  • Uklízečka je povinna provádět úklidové služby s odbornou péčí, a to způsobem a technologickými postupy zajišťujícími dodržení kvality úklidových prací stanovenými v obecně závazných právních předpisech, anebo technických normách a není-li jich, v kvalitě potřebné k řádnému výkonu činností vykonávaných v Prostorách poskytování služeb.
  • Uklízečka je při provádění úklidových služeb povinna používat kvalitní úklidové, čistící a dezinfekční úklidové prostředky a pomůcky.
  • Uklízečka je povinna o dokončení úklidu informovat Zákazníka.
  • Uklízečka je oprávněna provést úklid v kteroukoliv dobu či kterýkoliv den v době od 7:00 hodin do 21:00 hodin a po uvedenou dobu má právo přístupu do Prostor poskytování služeb.
  • Poskytovatel prověřuje a garantuje trestní bezúhonnost uklízečky po dobu trvání smluvního vztahu se zákazníkem.

Zákazník se zavazuje poskytovat Uklízečce potřebnou součinnost vyplývající ze smluvních ujednání nebo Uklízečce odůvodněně požadovanou, a to zejména:

  • předat Uklízečce klíče nebo přístupové kódy od společných prostor domu, zejména od Prostor poskytování služeb, za účelem provedení úklidu;
  • zajistit Uklízečce po dobu provádění úklidu přístup k odběru teplé a studené vody a tyto vody na vlastní náklady Uklízečce dodat, a dále umožnit Uklízečce využít místo pro výlev použité vody;
  • provést samostatně úklid při neobvyklé činnosti ve smyslu čl. 3 odst. 3.5 těchto Podmínek, neobjedná-li si zajištění zvláštního úklidu u Poskytovatele;
  • zajistit, aby byly Prostory poskytování služeb způsobilé pro provedení úklidu, a to především vyklizeny od všech předmětů, které brání či mohou bránit provedení úklidu. Uklízečka není povinna zajistit odstranění těchto předmětů pro řádný výkon své činnosti. Nebudou-li tyto předměty odstraněny, Uklízečka není povinna a oprávněna zajistit jejich odstranění a provedení úklidu pod nimi a současně Uklízečka neodpovídá za vady prováděné činnosti způsobené neodstraněním těchto předmětů;
  • zdržet se všeho, čím by bylo bráněno v provedení úklidu;
  • Zákazník se zavazuje bez zbytečného odkladu po provedeném úklidu tento prohlédnout a zkontrolovat;
  • je-li Zákazníkem právnická osoba, zavazuje se zajistit dodržování uvedených povinností i uživateli objektu, ve kterém dochází k poskytování služby

Kontrola provádění úklidových služeb a řešení reklamací

S ohledem na charakter prováděné činnosti je Zákazník oprávněn vytknout vady provedené práce Uklízečky bezodkladně po jejich zjištění, nejpozději však do 12 hodin po provedení úklidu, a to telefonicky nebo emailem vůči kontaktní osobě Poskytovatele s tím, že je povinen popsat konkrétní vady úklidových služeb.

V případě, že nebude služba reklamována způsobem dle odstavce shora, má se za to, že byla provedena řádně v souladu s uzavřenou smlouvou.

Poskytovatel se zavazuje oprávněnou reklamaci Zákazníka řešit neprodleně, a to zajištěním provedení náhradního úklidu, který bude proveden nejpozději do 24 hodin od obdržení reklamace, a to bezplatně.

V případě třech po sobě jdoucích oprávněných reklamací v průběhu 30 dnů, má Zákazník vedle práva na zajištění bezplatného náhradního úklidu dle čl. 7 odst. 7.3 těchto podmínek, také právo na výměnu Uklízečky.

V případě, že Uklízečka způsobí porušením svých smluvních povinností Zákazníkovi škodu, má Zákazník nárok na její náhradu. Pro tento účel jsme pojištěni.

Ochrana osobních údajů

Účel a rozsah zpracování

Zákazník souhlasí se zpracováním svých osobních údajů, které poskytl Poskytovateli (např. jméno, adresa, e-mail, telefonní číslo), za účelem plnění Smlouvy o zajištění úklidových služeb, v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 a Zákonem 110/2019 Sb. Tento souhlas je nezbytný pro plnění smlouvy.

Doba zpracování a uchování údajů

Osobní údaje Zákazníka budou zpracovávány po dobu platnosti smlouvy. Po jejím ukončení budou bez zbytečného odkladu vymazány nebo anonymizovány, pokud zákon nestanoví jinak.

Práva zákazníka

   Zákazník má právo:

  • získat přístup ke svým osobním údajům,

  • požadovat opravu, doplnění, blokování nebo vymazání nepřesných či nezákonně zpracovaných údajů,

  • požadovat vysvětlení ohledně zpracování osobních údajů,

  • odvolat souhlas se zpracováním údajů, pokud není nezbytný pro plnění smlouvy,

  • uplatnit právo na přenositelnost údajů, pokud je relevantní.

Marketing a obchodní sdělení

Zákazník souhlasí se zasíláním obchodních sdělení týkajících se služeb Poskytovatele na elektronickou adresu. Tento souhlas může Zákazník kdykoli odvolat např. kliknutím na odkaz pro odhlášení v e-mailu nebo zasláním e-mailu na info@nasuklid.cz

Kontakt

Pro uplatnění svých práv nebo pro dotazy týkající se zpracování osobních údajů může Zákazník kontaktovat Poskytovatele na [kontaktní e-mail / telefon].

Společná a závěrečná ustanovení

Tyto Podmínky platí subsidiárně pro jednotlivé Smlouvy o poskytování úklidových služeb a Smlouvy o zajištění úklidových služeb.

Zákazník uděluje svůj výslovný předchozí souhlas ve smyslu ust. § 1897 věta druhá občanského zákoníku s tím, aby Poskytovatel postoupil jím zvolené třetí osobě práva z této smlouvy pro něj vyplývající, a to pokud současně s tím na stejnou osobu převede i povinnosti z této smlouvy pro něj vyplývající. V případě potřeby se Zákazník zavazuje udělit souhlas dle věty první tohoto odstavce v příslušné formě i ve vztahu ke třetí osobě zvolené Poskytovatelem.

Zákazník podpisem Smlouvy o zajištění úklidových služeb potvrzuje, že se seznámil s těmito Podmínkami a že s nimi souhlasí.

Tyto Podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 15.7.2025.